Sunday, December 26, 2010

Selamatkan Lembu Kita...

17 Disember 2010...

Lebih kurang pukul 11.15 malam...

Tiada lampu jalan... dan hujan renyai-renyai...


"Apa tu??!!"


(sumber gambar : Pakcik Google)

"Lembu...!"



"Alhamdulillah..." tiga gadis comel tarik nafas lega sebab lembu tidak cedera.. Bahagian depan kereta pun tidak cedera... Semua pakai tali pinggang keledar, alhamdulillah...!

Tiba-tiba...


Impak dari belakang...


"Awak dah ambil belum nombor plat kereta belakang?"
"Takpe pakcik, kereta belakang tu kawan kami.."
"Kawan awak? Konvoi?"
"Yup.. Diorang macam mana pakcik?"

*******************************************

Korang...! Aku takkan lupa malam tu! Aku sayang korang! Aku sayang semua...!


Allah bagi aku hidup lagi, untuk lihat budak-budak kenit-kenit ini juga.. Haih, pengsan aku balik rumah tengok budak-budak ini.. 7 ekor!




6 comments:

AkuPenulis said...

YA Allah, sme2 teruk..
alhamdulillah semua selamat..
nyawa x boleh dibandingkan dgn benda :)

tempeJB said...

Syukur..semua selamat..yg luka sikit2 tu..syukur jugak

ayen =D said...

ha ah mahirah-- seb baik lembu dh tak de depan kereta masa kereta belakang sampai-- kalau tak-- ngeri kot pikirkan--

alhamdulillah--

tempeJB said...

thnk kt lembu

Ayu said...

Ya Tuhann.. Kelegaan korang sebentar cuma. Tapi syukurlah semuanya selamat. Kereta boleh repair kan kan kan.. ; )

ayen =D said...

kan ayu kan--
masih tengah repair salah satu kereta tu--
tapi betul la; mmg semua selamat; termasuklah laptop2 dalam bonet! hohohoho--