Monday, March 5, 2012

Let the Worst Win ; Untuk Smartcamperz

PERHATIAN : Cerita panjang. Baca masa banyak masa dan hati gembira. Sinopsis? Kisah aku teringatkan satu aktiviti bersama Smart Camp lepas tengok show Worst Cooks in America.

******************************************

Memulakan hidup di bahagian selatan Amerika Syarikat (North Carolina), berkongsi rumah dengan gadis baik lagi peramah (sesuai betul lah kan dengan aku yang baik dan peramah juga lalala~), membawa aku kepada menonton televisyen dengan jayanya, lebih-lebih lagi Food Network! Owh, ini sangat bukan aku! Rakan serumah aku dari India, suka memasak dan buat kek. Jadi aku pun TERtengok sekali.

Ada satu rancangan yang menarik, (ya, menarik!) yang aku kenal di sini. Kata lah aku jakun, aku tak kesah. Ini dia, salah satu rancangan realiti. Aku suka! Tadaaa...!