Thursday, February 18, 2010

Aku janji takkan...

Lagu Imran Ajmain yang dulu tu, sungguh-sungguh menagih cinta orang yang tak nak kat dia.. 1000 tahun tu.. Tapi lagu yang baru ni ha, dia dah tak kesah dah. Dah kuat semangat. Haaa.. macam tu lah.. kita kena kuat semangat!

Itulah ulasan kak Yati, my beloved mama selepas menghayati satu lagu. Hobi...

My beloved papa pulak, diam tidak membantah, tanda setuju.

Ini dia lagu 'kuat semangat' tersebut ;

Bermulanya semua hanya dengan rasa
ada saja yang tak kena
Rupanya kau berkasih
Menyingkir setia
Sandiwara penuh dusta

Kini ku beri satu amaran
Jangan nanti jadi cabaran
Aku ingin kau memadam kenangan
Menjadi mimpi berterbangan

Jika engkau pergi, bulan dan bintang tetap masih di langit
Jika engkau pergi, air mengalir takkan berhenti
Jangan khuatir tentang diri ku
Ku janji takkan merindui mu

Bermusim resah hadir membelai
Menyentuh hati kecewa
Janji sehidup semati
Tinggal tiada lagi
Impian hancur depan mata

Semakin terungkap kepastian
Biarlah ku rela melepaskan
Pada mu cinta cuma lah mainan
Sekadar untuk senda bersama

Puas sudah ku berikan engkau segalanya
Jalan cerita pun nyata akan berubah

Sekian, lagu tamat tanpa ulasan, yang merupakan ular paling panjang di dunia. Kerana blog ini bebas haiwan berbisa.*sewel*

Penegasan : aku janji takkan...!

2 comments:

noor afzan said...

afzan suke lagi imran nih..=)

ayen =D said...

hehehe.. lirik2 dia alami..