Wednesday, August 4, 2010

Entry wif gambar!

Bismillah:::

Entry wif gambar! Ya; aku tahu bahawa tajuk post kali ini sangat rosak bahasanya hehehe: Bukan selalu =P

Satu pagi yang boleh tahan cerah cuacanya; dan boleh tahan ceria perasaan aku; berjalan-jalan tak jauh mana; sekadar kawasan UTM -- tasik UTM; wujudlah beberapa hasil:

From Writing-Therapy

From Writing-Therapy

From Writing-Therapy

Tempat yang lebih mengujakan ialah bila tengok gelagat makhluk-makhluk Tuhan di dalam kandang ini:

From Writing-Therapy

From Writing-Therapy

From Writing-Therapy
Subhannallah:: Comel-comelnya mata:::

From Writing-Therapy


Paling menarik bila ketua kumpulan ini (aku rasa si rusa ini ketua sebab dia seekor sahaja yang ada tanduk panjang macam tu) beraksi; macam nak tunjukkan yang "lihatlah tanduk cantik aku; akulah hero di kampung dusun ini"

From Writing-Therapy
"dah lah wei:: blah lah cepat:: kacau je aku dan anak-anak buah aku nak makan:::"

**Boleh tahan tegar juga aku guna punctuation yang tak patut sebab noktah; koma; dan tanda soal yang sakit pada keyboard aku ni kan:: huhuhu:::