Tuesday, September 21, 2010

Promosi Kraf Aidilfitri 2010 - Bahagian 1

Khusyuk masing-masing buat kerja haa.. Memanglah kena khusyuk.. Kalau tak siap, tak beraya pakcik-pakcik dan abang-abang yang dok beratur tunggu songkok tu ha.. Tak sia-sia aku jadi kak long korang... Sembat, jangan tak sembat...

"Layan orang datang tu.. Apa saiz dia nak.. Layan, layan..."
"Haaa.. tengah layan la ni... Ya dik, nak songkok yang macam mana?"
"Bual lambat-lambat sikit.. Aku dah terduduk kat lantai dah ni nak tebuk lubang kat atas songkok... Huh, susah nak control handsome"


"Mana pulak lah yang tinggi 4 inci setengah, saiz 23 ni.. ", sambil posing belakang mesin jahit dan depan banner Paling Atas Enterprise.. Okay what banner tu.. =)

Okaylah, penat edit gambar.. nanti aku tambah lagi...

2 comments:

tempeJB said...

sembat tak pe..jgn rembat,..dush2

ayen =D said...

diorang rembat duit untung.. kadang2 duit modal pun skali hahaa..