Sunday, May 13, 2012

Life is About Creating Myself

"Please tell me about yourself..."
Rasanya, itu soalan wajib dalam temuduga, kan?

"Aku kenal diri aku lebih daripada kau kenal aku!"
Rasanya, pernyataan itu betul, kan?

"Aku nak cari diri aku..."
Rasanya, beberapa drama juga guna dialog itu, kan?

Aku pernah sangat bahagia sebab sebut satu ayat iaitu, "I am discovering myself". Rasa macam mata celik,  pintu hati terbuka. Macam memijak satu anak tangga baru menuju kematangan hidup, cewah...

Sehinggalah minggu lepas, aku jumpa satu ayat ni pula;

























"Dah besar nanti awak NAK jadi apa?"
Bukannya, "Dah besar nanti TAHU tak awak apa?"

Life isn't about finding @ discovering myself. Life is about creating myself. Heeeyaaaak!!! Semangat!!!!!

*Sumber ayat, Google. 'Virtual scrapbooking' dibuat dengan menggunakan MiDesign@Michaels Photo Creation. Sumber gambar, tangkapan sendiri. Model, anak-anak kak Aisyah =)


2 comments:

Raihana said...

salam ain, nk kirim brg from US ley x?

Raihana said...

=)