Wednesday, August 5, 2009

Sayonara Holland...

Catatan ringkas :

Sayonara Holland...

Ucapan penghargaan buat warga Delft, warga Utrecht (cik Senah dan cik Gayah), dan semua warga yang dikenali di Holland.. Terima kasih banyak-banyak..
dan minta maaf untuk apa-apa yang terkurang, terlebih, tersilap, ter ter ter..

All the best for everyone...

Malaysia.. I am coming...

8 comments:

Ayu said...

Oit Cik apekenama ko nih, aku tak hingat la, amponn... Ko ni nengade ek, blum pun mandi, ko dah taip sayonara holland siap dengan amanat terakhir sume. Takde, tak kire, buat amanat baru. Heheheheheh.. Ain, Mai, aku akan merindui korang berduaaa... Takde dah le kitorang nak p lepak2 di Roland Hoostlan lagi dah.. Huhu..

Ummi Amani said...

Welcome home ye adey manes. Kalau ada kelapangan jemput ke umah na.

lala said...

yen.. knape begitu cepat... sob3... aku macam x caye jek...

noor afzan said...

ayen..
welcome back my dear..
hehe~

zairi baharom said...

ain balik!ain balik! clearkan jalan cepat..hehe..=D selamat pulan ain!!

anur malati said...

wah..adik ain dh sampai mesia ke? klu g kl, singgah kajang umah akak. nnt akak banje sate kajang. next gath lmbaian, leh la join kan..hehehr

nor ain said...

ala ko ni cik gayah.. (ayu) biarlah aku nk sayonara.. haha.. yela ye la.. nnti aku buat post baru lah.. daripada, cik Midah

yeah, ummi amani jemput ke rumah! yeah! insyaAllah..

lala, sob3.. takpe2.. nanti giliran ko plak.. kejap je lagi tu.. chaiyok!!

afzan!! jom balik mersing..!!

haa.. abang zairi.. nnti leh main2 kamera.. hehe..

kak anur,ala.. dah tersampai melaka dah ni.. takpe2.. len kali.. yeah,, next gath!!

chedah said...

ayen oii...slmt memulkean kehidupan baru di samping mai kat skudai..hehehehe..weyla..rindu ah kat korang...sepi hidup ini tanpe suare2 ketawe ketawi korang b2..cewahh...wahaha..dah g jusco tebrau blum??haha..mcm takde tmpt lain...slmt jd org jb balek..haha