Tuesday, March 23, 2010

Mimpi Ngeri Iqa

Sibuk?
Ada je masa aku sangat sibuk tapi aku mampu menulis.
Tapi kali ini, aku buka lama dah page untuk new post ini, tapi still have no idea about what I am going to write.

Hmmm...

Masih berfikir...

Fikir lagi..

Hmmm..

Homesick kah aku? Baru dua hari lepas aku balik dari Melaka okay..

Wajar shopping kot.. Owh.. tunggu gaji..

TETAPI!

Bulan ni aku harus kira betul-betul belanjawan. Kerana aku telah mengalami kegeringan poket.. Maka, tidak mahu sejarah mungkin berulang.. (aarggh.. terbayang Tomok zaman muda-muda.. hahaha)

Sampaikan, Iqa mimpi 'ngeri'
Iqa nampak aku naik kereta buruk. Drive sebenarnya..
"Pa, kenapa along bawa kereta buruk? Mana Myvi?"
"oowwh.. dia dah tak de duit.. tu dia jual Myvi, naik kereta buruk"

Errr.. Iqa sangat ada bond dengan aku ya, sampai masuk dalam mimpi lagi... hahaha.. Samada itu amaran buat aku, atau itu adalah petunjuk untuk Iqa supaya bermurah hati dengan aku.. hahaha..

ok dah.. nak lunch..

p/s Tajuk post dicipta selepas post selesai ditulis

3 comments:

Nor Shafiqa Husein said...

hahaa...tunggu je lah long smpai kuar gaji ko tu..
tp klu aku mimpi lg skalik, aku tak tragak2 nak transfer kt ko dlam lima inggit ke ..ehee cukuplah nak makan satu hari..hahaa...
ingat tau, azam ko menjelang 23 thn..wat list belanja, sampai tua..ahhaahahah

Anonymous said...

ni adik beradik sejati nie..
hehe..

ayen =D said...

hahaha.. ye la.. esok aku buat la belanjawan.. sibuk la ekau ni.. hahaha..

AkuPenulis, bkn sejati, terpaksa je sejati, bukan blh tukar adik pun hahaha