Wednesday, April 29, 2009

Maisarah dah tak boleh fikir dah..

"Maisarah dah tak boleh fikir dah..."

salah satu dialog watak bernama Maisarah dalam drama bersiri, Diari Ramadhan Rafique.. ingat tak? budak perempuan comel tu.. yang juga berlakon dalam siri Bong memegang watak Ecah.. hehe..

hmmm...

serius, aku dah tak boleh fikir dah..

pertama sekali, pasal Fourier Transform Spectrometer ni.. dah faham-faham dari beberapa bahan (sikit je pun), macam mana aku nak gabungkan semua kefahaman ni? bila cuba nak gabung, eh eh, jadi tak faham pulak.. hisy..

kedua, tentang.. hmm..

dan tentang seseorang
itu pula dirimu

haa.. itu bukan aku kata, tu lirik salah satu lagu dalam filem Ada Apa Dengan Cinta.. hehe..
maka tidak berkait dengan kait rambutan atau kait manggis...

aku dah tak boleh fikir pasal spectrometer tu tak apa.. spectrometer tu tidak ada kehidupan dia sendiri, tidak ada hati.. tidak ada perasaan..

sambungan?

sorry la beb.. ini adalah draf dalam akaun blogger aku ni.. aku pun tak ingat dah apa aku nak cerita.. hahaha.. tapi intro macam best.. so aku publish je lah tanpa sambung kisah 'seseorang' tu..

peace!

jangan serik!

No comments: