Thursday, March 19, 2009

Saya kayuh basikal ke sekolah

ya, saya kayuh basikal ke sekolah semalam!
hehehe..

untuk pertama kali tahun 2009..
ini pagi ada rasa sengal-sengal ****** ni hoho..
tapi macam biasa la, susah aku nak potong basikal lain pun.. tapi tak pe.. santai-santai aja dong..

ala, kalau jalan kaki pun asik kene potong jugak..
mana tak nyer.. walaupun aku rasa langkah aku dah tahap paling pantas dah, kalau terus lebih sejam berjalan dengan laju macam tu memang boleh cramp, pun aku kena potong gak..
kaki diorang semua panjang-panjang.. hahaha... (alasan)
.
.
.
.
.
.
.
.
.

2 comments:

zairi baharom said...

dari zaman purba lagi, ayen mmg jalan xleh laju drp cha!!yeay!!=) ain boleh jalan lebih laju drp nabil je..hehe..=) sori bil, gurau senda..hehe

ayen =D said...

hahaha...

tau je ni gurauan.. sebab biasa gurauan anda mmg susah nak logik...

hahaha..