Tuesday, March 24, 2009

Mencari Kerajinan

assalammualaikum w.b.t

huhu..

aku masih tercari-cari ketenangan dan kerajinan untuk menambah tulisan di blog ini yang lebih kepada perkongsian untuk manfaat.. tapi tak terbuat-buat pulak.. hoho..

yang aku dah nak buat, tapi tak siap-siap lagi, ialah...

perkongsian tentang pengalaman aku berada dalam dewan senat (aku rasa dewan senat.. dia tulis dalam bahasa belanda.. hehe) semasa seorang pelajar PhD mempertahankan PhD nya (PhD Defense).. seram, seriau, menarik, kaget, kagum.. semua ada.. insyaAllah, aku pasti akan tulis pengalaman best bagi aku ni hehehe..

satu lagi, pasal aku dan aktiviti menonton wayang di Utrech Central baru-baru ni dengan dua bakal doktor haiwan.. hehehe.. eh, bukan, bakal pensyarah doktor haiwan.. haaa.. ni macam lebih tepat jer.. Perkara menarik, selain dari filem tersebut, emosi aku, kawan-kawan aku, dan budaya orang belanda menonton wayang di panggung yang ganjil bagi aku.. insyaAllah, aku nak tulis nanti.. hehe..

aku tulis awal-awal ni sebagai janji kepada diri sendiri untuk menulis untuk tatapan diri sendiri membacanya semula.. hahaha.. (ntah hape-hape)

dan.. hakikatnya, aku sedang MENCARI KERAJINAN untuk siapkan tulisan-tulisan di dalam tesis aku yang aku nak tunjuk kat supervisor aku esok ni... alahai..

ok lah...

nanti aku tulis lagi ya wahai blog aku yang warna pink gedik ni..

~ mencari kerajinan ~
.
.

3 comments:

zairibaharom & ekinkhalil said...

tulis r cepat ain..bukan tulis, taip r cepat psl cite dlm dewan senat neh..sure gempak coz org VIVA or kene soal2 ttg phD ni mmg horror..hehe..=D cepat update ain!!!yeay!!=)

ayen =D said...

hehehe hait2.. nnti2.. sabar2.. gue bz ni.. kang ada member datang, sure lepak2nye.. sok ada msyuarat dgn embassy tu.. fuyyooohhh... berlagak pegawai sekejap.. pastu.. alahai, mcm2 la klu nk dikira sibuk.. tp klu dikira nak tulis mmg nak.. tulis.. hmm. taip..

habis kita akan dipanggil penulis kat abang zairi? bknnya kita dipanggil penaip...? haa... jawab jawab hehe..

zairibaharom & ekinkhalil said...

penulis & penaip..leh x??hahaha..=D