Sunday, June 14, 2009

Apa Khabar Fakulti Sains?

Apa khabar Fakulti Sains aku ni ye? huhuhu..
Kenapa aku tanya? Sebab aku tak boleh buka website nya.. sedih-sedih. Bilik server kene pecah masuk ke? Ke ada kemalangan? IT manager sakit ke? Ke ada rusuhan? Ke, ada hackers? hehehe..

Bukan apa, aku nak buka dan update blog aku kat APSI tu, Advanced Photonics Science Institute (baru je lagi ni.. baik institut, baik blog). Dah semangat-semangat, ale-ale, tak boleh buka. Rupa-rupanya, website APSI pun tak boleh buka. Rupa-rupanya lagi, website Fakulti Sains pun tak boleh buka.. Ke, aku je yang tak boleh buka? Orang kat Malaysia boleh buka tak?
Website UTM boleh pulak ni.. haih..

Sedih aku mengenangkan, andainya blog aku tu musnah untuk selama-lamanya. Huhuhu.. banyak masa aku spend untuk blog yang tak seberapa tu. Tinggi harapan dan cita-cita anak muda mentah ni. huhu.. sadis, sadis.. Adakah untuk mengelak kejadian sebegitu rupa, selepas ini, setiap tulisan di blog harus aku simpan juga dalam memori lain..? kuang kuang kuang..

Adohai, jangan-jangan under construction biasa je kan.. Ada je lagi blog tu agaknya.. Tu pun nak kecoh.. huhuhu.. Agaknya, tuan IT manager tu mesti lagi serabut kan.. Semoga dipermudahkan, untuk tujuan manfaat bagi semua pihak..

Haaa.. ni intro je, untuk aku bagitahu, bahawa, blog aku kat APSI tu tak boleh bukak buat masa sekarang.. hehehe..

Akhir kalam,
Semoga Fakulti Sains baik-baik dan sihat walafiat.. Terutama APSI.. dan seterusnya, blog aku.. ngeh ngeh ngeh..

4 comments:

sa_ya S A I D A H said...

ari jumat aritu tenet fs mmg slow..sbb tu kot takleh bukak..hehe..

ayen =D said...

oo.. ok ok.. thanks for the info (fuh, ingatkan fs terbakar ke, banjir ke..)

Kifli said...

blog ni di biar perkasam ke ha ha ha.......blog kt apsi dh leh on keh..

ayen =D said...

Kifli.. agak ketinggalan je anda ni nampaknye..dah bermacam post dah diupdate.. begitu juga di apsi.. ;)