Monday, May 31, 2010

Perfectionist-kah Aku?

"Orang yang perfectionist tu macam mana?"
"hmm.. aku rasa, orang tu salah sikit pun tak boleh. Padahal tanpa hal yang sikit tu pun, tak de la masalah besar sangat pun.. Benda jadi juga.."
"owh.."
"apsal?"
"ada orang kata aku ni perfectionist. aku rasa aku tak.. tapi bila yang ni bukan 1st time, tu yang aku nak tau betul-betul, kenapa diorang kata aku perfectionist"

Mana ada orang gila mengaku dia gila. Hahaha.. Tapi, perfectionistkah aku?

Bersambung...

4 comments:

noor afzan said...

tak salah pun jadi perfectionist.
=)

ayen =D said...

ha ah.. macam lah orang lain tak de ciri-ciri tertentu kan.. hehehe.. thanks afzan...

tapi.. nanti ain share antara perkara yang perlu diperbaiki..

smoga hari ini lebih baik dari semalam.. kan?

Nordinmahmud62 said...

Alhamdulillah

Nordinmahmud62 said...

Alhamdulillah